luni, 25 octombrie 2010

Copanele la cuptor

Pentru a fi reusita aceasta reteta, printre ingredientele de baza, aveti nevoie de un bebe in brate sau mai simplu in port'bebe si de un altul care sa va ajute la gatit si care sa va umble printre picioare...asa am gatit astazi aceste copanele alaturi de un piure de cartofi caci a trebuit sa se bucure de meniu si spiridusul meu.
Ingrediente:
10 copanele de pui
200 ml ulei
200 ml apa
1 caciulie usturoi
condimente: piper boabe, foi de dafin, cimbru, oregano

Din ulei, apa, usturoiul taiat marunt si condimente am facut un sos prin care am trecut bine pe toate partile copanele parlite la flacara, curatate si spalate.

  
Le'am asezat apoi in tava, am turnat tot sosul peste ele si am avut grija sa bag usturoiul sub pielite.
Le'am bagat la cuptor la foc mic pentru aproximativ doua ore, timp in care le'am mai intors din cand in cand de pe o parte pe alta turnand sos din tava peste ele.
Sa aveti pofta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu