joi, 21 octombrie 2010

Pateu din ficat de pui

Iata o reteta preparata rapid astazi pentru piticutul meu, o gustare pentru masa de la ora 17. Mare amator de ficatel, puiului meu nu i'a mai placut la un moment dat clasicul pateu pentru bebelusi asa incat mami s'a gandit ca fiind mai marisor poate adauga si putine ingrediente mai de "oameni mari". As zice asadar ca este o reteta pentru copii de la varsta de 2 ani.

Asadar, la 2 ficatei de pui, am mai avut nevoie de jumatate de ceapa taiata solzisori, 1 catel de usturoi, cateva linguri de ulei de masline, cateva linguri de lapte si putina sare.
Se fierbe ficatelul.

In uleiul de masline am lasat 2-3 minute cel mult ceapa, catelul de usturoi ficatelul taiat.
  
Am rasturnat apoi toate ingredientele in mixer, le'am pasat bine adaugand cateva linguri de lapte pana la consistenta preferata si am pus putina sare cat sa prinda gust.
Sa aveti pofta precum piticul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu