marți, 25 ianuarie 2011

Iaurt de casa

De cand am copii mi'am dorit ca ei sa creasca cat mai sanatos, sa consume produse cat mai naturale.
Si ce satisfactie ai sa vezi ca ceea ce pregatesti nu e in zadar. Ambii mei copii iubesc iaurtul in varianta pe care mama lor le'o pregateste si le'o ofera.




Iaurtul il pregatesc din cele mai naturale ingrediente posibile si anume:
lapte de vaca (de la tara)
smantana (tot de la tara)

Intr'un vas pun o lingura sau doua de smantana, o intind pe toata suprafata si apoi torn laptele caldut (care a fost foarte bine fiert inainte).


Acopar vasele cu un servetel si le las la temperatura camerii pana a doua zi cand putem degusta din aceasta bunatate cu un gust acrisor. 
Se pastreaza apoi la rece, la frigider!
Copiii mei il mananca cu biscuiti, mere coapte, banane, galbenus fiert sau de ce nu chiar simplu cu paine.
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu