luni, 24 ianuarie 2011

Paste cu ton

Mie imi plac foarte mult pastele asa ca ele sunt un preparat destul de des intalnit in casa noastra.
De data aceasta le'am pregatit cu ton.

Ingrediente:
3 conserve mici de ton in ulei de masline
paste
1 ardel mic
3 linguri de paste de tomate
2 cepe mici
4 catei de usturoi
50 g branza sarata
3 linguri ulei de maline
oregano, cimbru, busuioc

In uleiul de masline am pus ceapa taiata marunt, usturoiul si ardelul tocat.
Am lasat cateva minute acoperit sa se inmoaie si am turnat apoi tonul din conserve.
Am mestecat, am acoprit la loc si am mai lasat la foc mic 5 minute timp in care am diluat pasta de tomate cu putina apa si am turnat'o apoi in tigaie.
Separat, am fiert pastele, le'am clatit cu apa rece, le'am scurs si dupa 10 minute de fierbere a sosului le'am turnat peste, am condimentat cu oregano, cimbru si busuioc, am acoperit si am mai lasat sa fiarba cateva minute.
Am servit cu branza sarata rasa deasupra.


A fost un deliciu!
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu